ניהול ידע ותוכן

CMS Int/Ext Portal & Web Services & KMS

כשהכל ידוע, כולם מתואמים.

מערכות ניהול ידע ותוכן מרכזות את הידע הנצבר ושומרות על הזיכרון הארגוני במקום אחד. הגישה המיידית למידע העדכני מאפשרת לעובדים לקבל החלטות חכמות, לפעול בתיאום עם גורמים נוספים בארגון ולהנהיג שירות טוב יותר. כתוצאה מכך, מתייעלת פעילות הארגון, נחסכים זמן ועלויות ניכרות ומשתפרת חווית השירות.

ארגון מחדש ושימור הידע

תופרים פתרונות ניהול ידע מתקדמים בהתאם לצרכי הארגון. פתרונות אלו מאפשרים לארגן מחדש את הידע, בהתאם לכללי מידור, כדי להפיק ממנו את המירב ולשמרו. הפתרונות מאפשרים, בין היתר, להטמיע סטנדרטיזציה ומנגנונים לשימור הזיכרון הארגוני, ליישם טקסונומיה ארגונית (תוכן עניינים היררכי), לחפש ולאחזר מסמכים בקלות ולייבא תכנים ממערכות שונות. אנו מקפידים להתאים את עיצוב המערכות לאופיו של הארגון ולשפת המותג, תוך יצירת חוויית משתמש מתקדמת ועומדת בתקני הנגישות.

פתרון חוצה ארגון

כדי להבטיח מענה לכלל צרכי הארגון, מכילות מערכות ניהול הידע והתוכן את האלמנטים הבאים:

פורטלי ידע

ניהול מסמכים ותהליכים

מאמרים והדרכות

תכניות העשרה

היתרים ואישורים

מקרי בוחן

וובינרים

מנגנוני הערכת עובדים

מבחנים וסקרים

שאלות ותשובות נפוצות

ניהול הרשאות

פורומים וקהילות משתמשים

דיגיטצייה מקיפה של סביבת הידע הארגונית

מתודולוגיית העבודה של בינת מאפשרת למכן את כלל האלמנטים המרכיבים את סביבת הידע הארגונית.

יצירת כלים מתקדמים למשתמשי קצה, מנהלי תהליכים ומנהלי מערכות במגוון נושאים: השתלבות עובדים, בקשות לחופשות, הרשמה להכשרות, אישור נהלים וחוזים, אישור והתרעה על השבתת מערכת, בקשות לציוד ואישור מסמכי שיווק. בין הכלים המוצעים ניתן למצוא חתימות דיגיטליות, מנגנוני התראה ואמצעים לאיתור צווארי בקבוק.

פתרונות מבוססי SharePoint לניהול המסמכים בארגון, בהתאם לחלוקה למחלקות, לסוגי התכנים, למחזור החיים של התכנים ולמנגנוני מידור והרשאות נדרשות. במסגרת תהליך העבודה, מתבצע אפיון מקיף, שמטרתו להבטיח התאמה מרבית לצרכי הארגון, חווית שימוש מיטבית והטמעה מוצלחת. בנוסף להקמת מערכות ניהול מסמכים חדשות, מסבה בינת מערכות ישנות, בהתאם לצרכים הארגוניים העדכניים.

מיפוי המסמכים המשמשים כטפסים ארגוניים, המרתם לטפסים דיגיטליים חכמים ואוטומציה של תהליכי העבודה ומחזור החיים החיוניים של רכיבים אלו. על ידי שמירת הטפסים המתקדמים במערכת SharePoint ניתן לבצע סטנדרטיזציה מהירה וקלה, לאחזר ולאמת אותם, לחלץ מידע מתוך מערכות ארגוניות ולאכוף מנגנון הרשאות.

תכנון והקמת פורטלים ארגוניים מתקדמים לכל הארגון או לקבוצות שונות בו. פורטלים מבוססי SharePoint מקלים על צוות הארגון את מציאת ושיתוף המידע הודות למגוון יכולות מתקדמות כגון: ניהול מסמכים מלא מתוך תוכנת Office, שילוב מידע ממערכות שונות בפורטל, גישה מהירה לתחילת זרימות עבודה, רכיבים מעוצבים להצגת הודעות והתממשקות עם יישומים ארגוניים חיצוניים.

תכנון והקמת אתרים ואפליקציות תוך התאמת העיצוב לרוח המותג, יצירת חווית משתמש מתקדמת, עמידה בתקני נגישות, התאמה לדפדפנים ואופטימיזציה למנועי חיפוש. בנוסף, בינת מפתחת פתרונות אקסטרא-נט המאפשרים לשתף מידע עם גורמים חוץ ארגוניים מורשים כגון ספקים, מפיצים ולקוחות. כדי להבטיח הגנה מרבית על המידע, אתרי האינטרנט והיישומים אנו כוללים מנגנוני זיהוי ואבטחה חדשניים.

תכנון, הקמה והטמעה של פתרונות חיפוש ארגוניים המבוססים על SharePoint ו-FAST המאפשרים שאילתות נתונים במקורות ארגוניים פנימיים וחיצוניים ושליפה יעילה של מסמכים ותכנים ארגוניים מ-SharePoint ומערכות ארגוניות. כחלק מתהליך העבודה ממופים מקורות התוכן ומותאמים דפי תוצאות החיפוש וחווית החיפוש הרצויה.

בניית מערכות המאפשרות איסוף ושיתוף מידע בתוך תכנים שונים כגון: איתור פתרונות לפתרון תקלות, מדריכים ומילון מונחים ארגוני. המערכות משלבות מגוון כלים ויכולות לרבות מנגנוני הרשאה וסיווג, תהליכי אישור ופרסום תכנים, התראות על דפים חדשים, ריענון ותיקוף תקופתי של התוכן, שילוב כלי משוב ודירוג תוכן של משתמשי קצה, טעינת דפי מידע קשורים, מנגנון תיוג וכלי חיפוש לאחזור יעיל של התוכן.

מה שקורה עכשיו

ניהול ידע

פתרונות לניהול מסמכים ארגוני הטמעת פתרונות מבוססי SharePoint לניהול מסמכי הארגון. החברה מבצעת פרויקטים רבים של תכנון ויישום פתרונות הכוללים ארגון המסמכים, הטמעת סטנדרטיזציה ומנגנונים

לקריאה

מערכת ניהול ידע ארגוני

מערכת ניהול ידע ארגוני היא כלי המסייע לחברות בארגון ניהול ותיעוד, של כל הידע הקיים בארגון, שימוש בתוכנת ניהול ידע יכולה לעזור לעסק בתיעוד, סיוע

לקריאה