ניהול ידע

פתרונות לניהול מסמכים ארגוני

הטמעת פתרונות מבוססי SharePoint  לניהול מסמכי הארגון. החברה מבצעת פרויקטים רבים של תכנון ויישום פתרונות הכוללים ארגון המסמכים, הטמעת סטנדרטיזציה ומנגנונים לשימור הזיכרון הארגוני, יישום טקסונומיה ארגונית, פתרונות חיפוש ואחזור יעיל של מסמכים, מיגרציית תכנים ממערכות ישנות ועוד.
במסגרת הפרויקט מתבצע תהליך אפיון שמטרתו להתאים את פתרון ניהול המסמכים לצרכי הארגון תוך דגש על פתרונות שיאפשרו הטמעה מוצלחת וקבלת המערכת ע”י משתמשי הקצה.
קיימת התייחסות לסוגי המסמכים הקיימים הן ברמה הארגונית והן ברמת המחלקות השונות, מחזור החיים של התכנים, מנגנוני מידור והרשאות נדרשים לצד מנגנונים לקידום והצפת תכנים ב”push” למשתמשי קצה.
בהתאם לסוגי התכנים מותאמות תבניות מסמכים על מנת לייצר סטנדרטיזציה ארגונית. כמו כן מותאמים מאפיינים נדרשים (מטה-דטה) שיאפשרו אחזור יעיל של מסמכים.
דגש מושם על ממשק המשתמש ואופן העבודה במערכת לרבות ניווט במסמכים וחיפוש בכלל מסמכי הארגון.
בנוסף להקמה של מערכות חדשות מבוססות בינת מבצעת פרוייקטי הסבה ממערכות ניהול מסמכים ישנות (הן מערכות ייעודיות לניהול מסמכים שאינן מבית מיקרוסופט והן מערכות SharePoint  בגרסאות ישנות). בפרויקטים אילו מתבצע תכנון המערכת החדשה על בסיס הצרכים העדכניים ולקחי העבר ומתבצעת העברה של התכנים למערכת החדשה. דגש רב מושם על שיטות העבודה של המשתמשים ותכנון דרכי העבודה במערכת החדשה.
במידת הצורך משולבים פתרונות משלימים כגון  OCRלקבצים סרוקים,  טיפול בקבצים הנדסיים, חתימה דיגיטלית, אינטגרציה משופרת עם סביבת Outlook, מנוע תהליכים מתקדם ועוד.

הקמת פורטלים ארגוניים ואתרי שיתוף מידע למחלקות וקבוצות ארגוניות.

אפיון והקמת פורטלים ארגוניים מתקדמים עבור כלל הארגון או מחלקות וקבוצות. פרויקטים אילו כוללים אפיון תכנון והקמה של פורטלים כולל עיצוב גרפי בהתאם לאופיו של הארגון, שפת המותג שלו, עקרונות מתקדמים בעיצוב ממשק משתמש, עמידה בתקני נגישות ועוד.
שילוב של כלים שימושיים בפורטלים כגון: אינטגרציה לאפליקציות ארגוניות, מבנה ארגוני, כלי חיפוש עובדים, גישה מהירה להתנעת תהליכי עבודה ארגוניים, רכיבים מעוצבים להצגת הודעות וחדשות ארגוניות, גלריות תמונות, לוחות אירועים מעוצבים ועוד.
שילוב של יכולות פרסונליזציה והצפת תכנים רלוונטיים בהתאם לקהלי יעד.

הקמת אתרי אינטרנט ואקסטראנט

אפיון תכנון והקמה של אתרים תוך שמירה על סטנדרטים מתקדמים כולל עיצוב גרפי בהתאם לאופיו של הארגון, שפת המותג שלו, עקרונות מתקדמים בעיצוב ממשק משתמש, עמידה בתקני נגישות, התאמה לדפדפנים, קידום במנועי חיפוש והתאמה לסטנדרטים של עיצוב ופיתוח web.
הקמת פתרונות אקסטראנט שמאפשרים לארגונים לשתף מידע ובין הארגון לגורמים חוץ ארגוניים מורשים כגון ספקים, מפיצים ולקוחות.
שילוב מנגנוני הזדהות ואבטחת מידע להעברת מידע מהארגון לגורמים אילו.

תכנון והקמה של פתרונות לחיפוש ארגוני

תכנון והקמה של פתרונות לחיפוש ארגוני מבית מיקרוסופט המאפשרים אחזור יעיל של מסמכים ותכנים ארגוניים מ-SharePoint ומערכות ארגוניות.
במסגרת פרויקטים אלה מתבצע אפיון של צרכי החיפוש, מיפוי של מקורות התוכן, תכנון חוויית החיפוש הרצויה למשתמש, התאמת דפי תוצאות חיפוש ועיצובם.
לבינת ניסון רב בפרוייקטי תכנון והטמעת חיפוש מבוסס SharePoint ו-FAST לחיפוש מידע במקורות תוכן ארגוניים כולל אינטגרציה למערכות ובסיסי נתונים.

הקמת Knowledge Base Enterprise Wiki

הקמת Web Knowledge Base לאיסוף ושיתוף מידע בתכנים כגון:
בעיות ופתרונן, How To, מילון מונחים ארגוני ועוד.
שימוש ביכולות Wiki לקישור בין דפי Web ויצירה קלה ונוחה ע”י משתמשי קצה ומנהלי תוכן.
שילוב מנגנוני הרשאה ומידור, תהליכי אישור ופרסום תוכן, התראות על דפים חדשים, ריענון ותיקוף תקופתי של התכנים, שילוב כלים למשוב משתמש ודירוג התכנים בידי משתמשי הקצה, הצפת דפי מידע קשורים, מנגנון תיוג וכלי חיפוש לטובת אחזור יעיל של התכנים.


מערכת ניהול ידע ארגוני

מערכת ניהול ידע ארגוני היא כלי המסייע לחברות בארגון ניהול ותיעוד, של כל הידע הקיים בארגון, שימוש בתוכנת ניהול ידע יכולה לעזור לעסק בתיעוד, סיוע ללקוחות במציאת תשובות לשאלות שונות, וגם לנהל את הגישה וההרשאות לידע בין קבוצות של משתמשים. זהו אחד הכלים החשובים ביותר לעסקים קטנים שרק התחילו לארגן באופן מסודר את ניהול הידע וגם לחברות ענק  שצריכות לתעד ולהפיץ את הידע שלהן למגוון גדול של קהלים.

מהי מערכת ניהול ידע בארגונים?

מערכת ניהול ידע בארגון היא למעשה כל סוג של מערכת IT המאחסנת ומאחזרת ידע על מנת לשפר את ההבנה, שיתוף הפעולה והתאמת תהליכים בתוך הארגון. מערכות אלו יכולות להתקיים בארגונים או בצוותים, אך יכולות לשמש כבסיס הידע עבור המשתמשים או הלקוחות שלכם.

ניהול ידע ארגוני – מהן האפשרויות של המערכות השונות?

קיימים סוגים רבים של מערכות ניהול ידע בחברה, אך לכולן מספר מאפיינים משותפים  הכוללים:

  • תוכן לשאלות נפוצות
  • פורום או בניית קהילת משתמשים
  • מאמרים והדרכות
  • תוכניות העשרה והכשרה, תוכניות חינוך ואקדמיה.
  • תעודות (מתן היתרים ואישורים)
  • מקרי בוחן (Case studies)
  • סמינרים באינטרנט (Webinars)

מהם היתרונות של מערכת ניהול ידע?

מערכת ניהול ידע, עוזרת לנהל באופן נכון ואופטימלי את הידע העסקי שנצבר במשך השנים בכל ארגון, ומאפשרת לגורמים שונים לגשת באופן יומיומי אל המידע בנוחות ובקלות. ידע זה המערכת יודעת לנהל בצורה נכונה, שמאפשרת לעובדים ובמקרים מסוימים גם ללקוחות או ספקים, לגשת אליו, ולמשוך אותו בקלות ולהשתמש בו לפי צרכיהם.

אחד היתרונות החשובים ביותר של מערכת ניהול ידע היא בכך זאת שיטת עבודה נוחה  וזמינה עבור לקוחות החברה, מה שהופך את הלקוחות למרוצים יותר. לקוחות שבעי רצון חוזרים לקנות (ולעתים קרובות יותר) מלקוחות אחרים, ואף מספרים לחבריהם על כך מה שיוצר גידול אורגני של קהל הלקוחות. למערכת ניהול ידע יש ערך עסקי אמיתי מעבר לניהול ידע בארגון אלא יש לו השלכות כלכליות רבות שמביאות לא רק לחיסכון כספי בעקבות התייעלות החברה אלא גם בשל הנגישות שלו לעולם העסקי שבחוץ.

איך אוכל לדעת איזה מערכת ניהול ידע מתאימה לארגון שלי?

על מנת לדעת מה היא המערכת המתאימה ביותר לארגון, יש צורך לאפיין את הדרישות של החברה, למפות את התהליכיים העסקיים ולנתח מהו הידע שכבר קיים בארגון, כיצד לסדר אותו ומי משתמש בו. רק ניתוח מדויק יאפשר בניית מערכת ניהול ידע ארגוני המתאימה בדיוק לצרכים של הלקוח. כל ארגון הוא קצת שונה ולכן חשוב להתאים לו את המערכת הנכונה לו ביותר, זאת ניתן לעשות רק ע”י בדיקה מקיפה של הצרכים וניתוח התוצאות.

בינת מערכות תוכנה היא בית תוכנה המתמחה בייעוץ, תכנון, פיתוח ואינטגרציה של מערכות ארגוניות. אנו מספקים עבורכם חבילה מלאה הכוללת את הפתרונות המתאימים ביותר לעסק שלכם, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וצוות המוביל ומלווה את הפרויקט מתחילתו. אנחנו מאמינים בשקיפות ושותפות מלאה כאשר המטרה היא לספק את המוצר הנכון והטוב ביותר עבורכם. במשך השנים האחרונות, יצרנו צוות אחראי, מנצח ומקצועי שמותאם לכל לקוח באופן אישי תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. הצוותים שלנו מפתחים ביחד עמכם את המוצר המושלם עבורכם וזאת תוך כדי ייעוץ והקשבה לאורך התהליך כולו.

אם ברצונכם לשמוע עוד על מערכת ניהול ידע בארגון, נשמח אם תתקשרו אלינו בטלפון: 03-7668940 או תצרו איתנו קשר באימייל info@bynetsoft.co.il.

Summary
ניהול ידע
User Rating
0.5 based on 20 votes
Service Type
ניהול ידע
Provider Name
בינת מערכות תוכנה, Telephone No.03-7668940
Description
הטמעת פתרונות מבוססי SharePoint  לניהול מסמכי הארגון. החברה מבצעת פרויקטים רבים של תכנון ויישום פתרונות הכוללים ארגון המסמכים, הטמעת סטנדרטיזציה ומנגנונים לשימור הזיכרון הארגוני, יישום טקסונומיה ארגונית, פתרונות חיפוש ואחזור יעיל של מסמכים, מיגרציית תכנים ממערכות ישנות ועוד.
Call Now Button
לפגישת ייעוץ ללא עלות
close slider

אז מה האתגר הטכנולוגי שלך?
בוא נשב על קפה. עלינו.
מומחה בינת תוכנה - השותף שלך.

צרו איתנו קשר בדרך שהכי נוחה לכם

דילוג לתוכן