שרות לקוחות
אנחנו בבינת מערכות תוכנה מוסמכים להוות מרכז תמיכה לפניות ותקלות במוצרי החברה השונים.
חברת בינת מערכות תוכנה מעסיקה כ – 100 עובדים בכללם מיישמים, אנשי IT ומפתחים מהשורה הראשונה, המומחים למתן תמיכה ללקוחותינו החל משלב התקנת המוצר, תמיכה בהפעלה, יישום והדרכת משתמשים במרכז ההדרכה ועוד.
מטרת מרכז התמיכה הינה למצוא ולסייע בפתרון בעיות שאינן מצריכות הגעה לאתר הלקוח לטיפול או לאפיון הבעיה
מרכז התמיכה יספק מענה טלפוני ב – email ודרך ה – Web.
המרכז פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 – 17:00 (למעט ערבי חג וימי שבתון).
קריאות השירות מנוהלות במערכת ייעודית המנהלת את כל שלבי הטיפול בתקלה החל מפתיחת התקלה במרכז התמיכה ועד לסגירתה.
פתיחת קריאת שירות
לחצו לפתיחת קריאת שירות
הסכם שירות SLA ע"פ מוצרים
לקריאת הסכמי השירות הקיימים בבינת ע"פ מוצרים
הסכם שירות SLA כללי
הסכם שירות SLA כללי של בינת מערכות תוכנה