קשר חכם
CMS Int/Ext Portal & web Services & KMS
מנסחים מחדש את חווית השירות
חווית שירות יציבה בסביבה משתנה
אנחנו מפתחים פתרונות פשוטים וחכמים לאתגרים מורכבים, בהתאמה אישית – משלב החזון והעיצוב ועד לבחירת הטכנולוגיה המתאימה, ההטמעה והתמיכה במוצר. הגישה האג’ילית מבטיחה גמישות מרבית בתהליך הפיתוח, קיצור ה-Time to market וחיסכון בעלויות החומרה, תשתיות הענן והרישוי. הפתרונות השונים מאפשרים לארגונים להאיץ תהליכים עסקיים ולהוביל בתחום הפעילות שלהם.
בונים מערכות יחסים רב ערוציות
פנו את העובדים שלכם מטיפול במשימות חזרתיות ומפתרון בעיות, כדי שיוכלו להתמקד בבניית מערכות יחסים בכל הערוצים: אימייל, וואטסאפ, טלפון או צ׳אט באתר. עם ממשקים נוחים בעברית, הם יוכלו לראות את ההיסטוריה של כל לקוח באתר ובאפליקציה שלכם, כדי להעניק שירות בהתאמה אישית, בכל רגע.
מבצעים מעקב ובקרה שוטפים
העניקו למנהלים בארגון יכולות דיווח, שליטה ובקרה נרחבות, המאפשרות לוודא עמידה ביעדי השירות וזמני ה-SLA , בכל שלבי תהליך השירות, ממקום אחד. תרגמו את הידע של הנציגים לתובנות עסקיות, בזמן אמת, כדי ליזום פתרון בעיות לפני שהן הופכות לפניות.
מתקדמים לדור הבא של השירות
אוטומציה
הפיכת תהליכים ידניים לאוטומטיים, לצורך ייעול וחיסכון בזמן – החל מניתוב הפניות ועד למשלוח תשובות מוכנות מראש.
בקרה ושליטה בזמן אמת
העובדים והמנהלים יהנו מנתוני ביצועים של המערכת בזמן אמת, המאפשרים מעקב קל ומהיר אחר סטאטוס השירות. פקחו על עבודת הצוות, בנו והפיקו דוחות בקליק, בחרו נתונים רלוונטיים לתצוגה עד לרמת העובד והגדירו ספים בהתאם לכללים ועמידה ביעדים.
ניהול תורי עבודה
תעדפו את הפניות הנכנסות לארגון בהתאם לקריטריונים שתבחרו, כדי להבטיח עמידה בסטנדרטים העסקיים שלכם. אפשרו לעובדים לצפות ולטפל בפניות לפי מצב העמידה ביעדים, סוג הלקוח, סוג ההפניה או בכל דרך שנוחה להם.
שירות עצמי חכם
אפשרו ללקוחות לפתור בעיות בשירות עצמי, באמצעות הוספת כפתורי עזרה, שליחת מדריכים, הצגת מידע בהתאמה אישית ומעבר מידי לצ’אט עם נציג.
פשטות תפעולית בהתאמה אישית
הצוות שלנו יעצב ויטמיע עבורכם שירותים ופתרונות בהתאם לאופי התעשייה והארגון, כדי שתוכלו להפיק את המירב מהמערכות ללא מאמץ, מהרגע הראשון. השילוב של התממשקות קלה, גישה למערכת מכל מקום ומכשיר ופשטות הפעלה מבטיחים שחווית השירות שלכם תתקדם לשלב הבא.