שירותי מיקור חוץ פיתוח תוכנה

שירותי מיקור חוץ תוכנה הפכו בעשורים האחרונים למאוד מבוקשים בקרב ארגונים, חברות ובתי עסק בארץ, בכל קנה מידה ומכל ענף. בחברת בינת מערכות תוכנה מציעם לעסקים שירותי מיקור חוץ מתקדמים, המנוהלים במבוצעים על ידי אנשי מקצוע מיומנים ואחראים.

שירותי מיקור חוץ תוכנה הפכו בעשורים האחרונים למאוד מבוקשים בקרב ארגונים, חברות ובתי עסק בארץ, בכל קנה מידה ומכל ענף. בחברת בינת מערכות תוכנה מציעם לעסקים שירותי מיקור חוץ מתקדמים, המנוהלים במבוצעים על ידי אנשי מקצוע מיומנים ואחראים.

מה זה בכלל מיקור חוץ

למי שלא כל כך בעניינים וכל הזמן שומע המלצות לעבור למיקור חוץ, אך לא מבין עד הסוף במה מדובר, הינה הסבר קצר אודות המונח. מיקור חוץ או באנגלית OUTSOURCING הינה שיטת ניהול שהחלה במאה הקודמת, עם פעילויות שונות שארגונים וחברות מבצעים שאינם מוגדרים כליבה, המיושמים על ידי קבלן משנה חיצוני. שיטה זו של ניהול החלה להתפתח בענפי ההייטק, לצד יכולות תעסוקה שהאינטרנט סיפק. כך חברות יכולות להוזיל עלויות באופן ניכר על ידי השכרת שירותי עובדים חיצוניים שלא חייבים לעבוד מהעסק ואף יכולים לפעול ממדינות אחרות.

עם שיטת מיקור חוץ חברות יכולות לייעל את עבודתן באופן ניכר, תוך חיסכון בעלויות שכר עובדים, חסכון בכוח אדם לגיוס עובדים והכשרתם וללא צורך בהתעסקות בהוצאת תלושי שכר, ניהול העבודה, וכדומה.

אחד התחומים בהם יש ביקוש רב למיקור חוץ הינו בכל הקשור לעולם המחשוב והתקשורת, לרבות פיתוח תוכנה במגוון שפות ופלטפורמות, בין היתר בגלל שלא אחת הביקוש בתחום זה גדול מההיצע. כמו כן השירות מאפשר לחברות ליצור או להגדיל מחלקת פיתוח תוכנה על ידי העסקה של צוות מקצועי חיצוני כפי שיש לחברתנו. השירות מתאים בימינו לעסקים בכל קנה מידה ומכל ענפי המשק.

הביקוש במשק עבור פיתוח תוכנה במיקור חוץ

שירות פיתוח תוכנה במיקור חוץ שאנו מספקים הפך למבוקש בקרב עסקים רבים בארץ, בגין שרוה של סיבות. בתור התחלה מדובר בפתרון יעיל לעסקים הנדרשים מידי פעם לשירותי פיתוח תוכנה, וכן לחברות שלא רוצות להתעסק בניהול מחלקת תוכנה. הדבר מוביל לחיסכון בהליכי מיון וגיוס מועמדים תוך קבלה של צוות מקצועי מהשורה ראשונה, אשר נבחן וממוין על ידי מנהלות גיוס מנוסות שלנו עוד לפני שהגיע לבית העסק המעוניין. כך בית העסק זוכה בעובד מקצועי ומנוסה במקום גיוס של עובד צעיר שופע בפוטנציאל, שבהחלט יתכן שיעזוב את המקום אחרי הכשרתו. כמו כן, מיקור חוץ עבור צורכי תוכנה מעניק לחברות רמה גבוהה של גמישות תפעולית, עם בחירה של העסק לגבי מקום ההעסקה ומשכה, תוך ידיעה מראש של עלויות השירות.

כך, בחירה במיקור חוץ עבור פיתוחי תוכנה שונים, לרבות פיתוח אפליקציות ואבטחת מידע, יכולה לתרום לייעול עבודת הארגון ולחסוך לו הרבה זמן וכסף. זאת לצד קבלת שירות ברמה מקצועית גבוהה במיוחד. כמו כן, השירות מעולה עבור פרויקטים ממוקדים בהיותו מאפשר להשכיר שירותי אנשי מקצוע לטווח קצר רק עבור הפרויקט המיועד.

מתי מיקור חוץ כדאי

שירותי מיקור חוץ לפיתוח תוכנה מתאימים למגוון מצבים וצרכים עסקיים. למשל הם נדרשים כאשר יש צורך להתמודד עם בעיה ספציפית שלכוח האדם של הארגון אין את המיומנויות והכלים לפותרה. כמו כן הוא נדרש עבור חברות שלא עוסקות באופן שוטף בתחומי פיתוח תוכנה ונדרשות לשירות תקופתי לייעול תפקוד הארגון, לפיתוח אתר או אפליקציה וכדומה. בנוסף שירות זה חיוני לעסקים שפיתוח תוכנה אינו מתחומי הליבה שלהם אולם הם כן נדרשים לשירות שוטף בתחום, רק שהם מעדיפים להוריד את ההתעסקות בנושא זה מכתפיהם.

מיקור חוץ עבור פתרונות כוללים

השימוש בשירותי מיקור חוץ לפיתוח תוכנה חיוני לעסקים רבים גם עבור פתרונות כוללים ולא רק עבור צרכים נקודתיים. השירות מסופק על ידי גורם מקצועי שעוקב ובודק את תפקוד מערכות המחשוב והתקשורת בעסק, ודואג לתחזק ולעדכן מערכות אלו במידת הצורך. שירות שוטף כזה יכול לתרום באופן מהותי להתייעלות העסק והגדלת רווחיו, עם תוכנות ומערכות מתקדמות במחלקות השונות שפועלות בסנכרון אחת עם השנייה, ועם בקרה שוטפת אחריהן. זאת לצד מניעה מראש של תקלות ובעיות העולות לחברות בזמן יקר ובהרבה מאוד כסף. כמו כן פתרונות כוללים מספקים מענה לכל צורכי העסק השוטפים והמיוחדים, לרבות בכל הקשור לאבטחת מידע, ניתוחי מידע, בקרת איכות, מערכות ניהול, פיתוח אפליקציות, ועוד.

חשיבות איכות בית התוכנה

כמו בתחומים אחרים, ובייחוד בעולם התוכנה המבוסס על ידע מקצועי מעמיק ועדכני, יש חשיבות רבה לבחירת חברה מקצועית ומתאימה עבור שירותי מיקור חוץ של פיתוח תוכנה. יש להבין כי בחירה בחברה לא מתאימה, לא מספיק מנוסה, מיומנות או מקצועית, יכולה להוביל לתוצאות הפוכות מהמבוקש. כלומר, לשירות גרוע הפוגע בהתנהלות החברה, גורם לבעיות ועיכובים, פוגע בתדמיתה ובסיכומו של דבר עולה לה הרבה מאוד כסף.

לכן יש להשקיע בחברת פיתוח תוכנה מנוסה ואיכותית כשלנו, שתספק לכם צוות מקצועי של עובדים שרואה את טובת הלקוח ולא רק בא לגמור את העבודה. הצוות יבין את צורכי העסק, יערוך סיעור מוחות בכדי למצוא עבורו את הפתרונות הטובים ביותר ויתנהל בשקיפות מלאה מול מנהלי החברה. כמו כן, מומלץ לבחור בכתובת אחת שתרכז את כל שלבי פיתוח התוכנה וכך לא ייווצר מצב של פערים וחוסר התאמה בין גורמים שונים שמתנהלים בפרויקט.

שירותי מיקור חוץ תוכנה מגוונים

חברתנו מספקת שירותי מיקור חוץ תוכנה מקצועיים לצרכים ממוקדים או צרכים כוללים, עבור מגוון תפקידים וצרכים עסקיים. למשל תוכלו לקבל מאתנו שירותי מיקור חוץ עבור פיתוח תוכנות במגוון פלטפורמות ושפות שונות כמו נט, ג'אווה, פייטון, מובייל, ווב, ביג דאטה, יוניקס, לינוקס, ווינדווס, Data scientist, BI, SharePoint, DevOps ועוד. כמו כן תוכלו לקבל מאתנו שירותים של אנשי QA, מנתחי מערכות, מנהלי מוצר ומנהלי פרויקטים, וכן מומחים בניהול של בסיסי נתונים שונים כמו אורקל ו-SQL Server. זאת לצד מומחים בפיתוח אתרים על כל המשתמע מכך, מומחים בפיתוח והטמעה של מערכות CRM ועוד.

לשירותי מיקור חוץ פיתוח תוכנה

לשירותי מיקור חוץ פיתוח תוכנה מקצועיים, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם בינת מערכות תוכנה בטלפון 03-7668940 או במייל info@bynetsoft.co.il.

שווה קריאה

דגל ישראל

בינת למענכם

במסגרת המאמץ להתמודד עם המצב העדכני, מצאנו לנכון לפתח 2 פתרונות Low Code מהירים מבוססי Microsoft אותם אנו מציעים חינם לכל חברה בישראל שרוצה בכך

לקריאה
אינטגרציית מערכות

אינטגרציה

אינטגרציה בין מערכות אמרתם אינטגרציה, אמרתם התייעלות. מבחנתינו זה אותו הדבר. ניהול עסק בעל זרועות רבות יכול להיות קשה ואף להוות מכשול. יש הרבה אנשים

לקריאה