הבחירה המתבקשת בבית פיתוח תוכנה

בתקופה בה אנו חיים, בתי עסק רבים מענפים שונים במשק נדרשים לנהל את חברתם באופן עדכני ומתקדם, עם שילוב מסונכרן של פלטפורמות וטכנולוגיות קיימות וחדשות, תוכנות, מערכות מחשוב, תפעול וניהול. גישות אלו חיוניות לשם הצעדת העסק קדימה וייעול תפקודו של הארגון בכל היבטיו החיצוניים והפנימיים.

בתקופה בה אנו חיים, בתי עסק רבים מענפים שונים במשק נדרשים לנהל את חברתם באופן עדכני ומתקדם, עם שילוב מסונכרן של פלטפורמות וטכנולוגיות קיימות וחדשות, תוכנות, מערכות מחשוב, תפעול וניהול. גישות אלו חיוניות לשם הצעדת העסק קדימה וייעול תפקודו של הארגון בכל היבטיו החיצוניים והפנימיים.

יחד עם זאת, בכדי להגיע ליעדים אלו יש צורך לקבל סיוע מקצועי של חברת פיתוח תוכנה מתקדמת. במילים אחרות, כדאי שתצרו קשר עם בינת מערכות, חברת פיתוח מהמובילות והמומלצות במשק שברשותה כל הידע, הניסיון והכלים על מנת לספק מענה איכותי לעסקים בכל שלב ובכל קנה מידה.

מה זה בית תוכנה?

עוד לפני שנדבר על בחירה ועבודה עם חברת תוכנה חשוב קודם כל להבין בכלל מה זה בית תוכנה.
בתי תוכנה הינן חברות מקצועיות המתמחות בפיתוח של תוכנות לשוק או עבור גורמים שונים במשק, עם הליכים שלמים הכוללים הובלת אפיון ופיתוח של תוכנות, מחקר שוק, ביצוע הליכי אינטגרציה, בדיקות, תחזוקת של מערכות מחשוב ותקשורת, ועוד. כמו כן בבתי תוכנה מפתחים תוכנות לצרכים שונים בהתבסס על קשת רחבה של פתרונות מתקדמים. למשל חברתנו מפתחת תוכנות עבור מערכות מחשוב ותקשורת, פיתוח של אפליקציות, פיתוח Front-End, פיתוח של מערכות תפעוליות לעסקים, פיתוח מערכות angular, פיתוח יישומי REACT ועוד.

מאפיינים נדרשים מבתי תוכנה לפיתוח תוכנה

בכדי לזכות במענה פיתוח שלם חשוב לבחור בחברת תוכנה מקצועית, מנוסה, אמינה ומומלצת כחברתנו, שיש לה יכולת לענות על שורה של דרישות בסיס. בתור התחלה יש לבחור בבית תוכנה עדכני העושה שימוש בכלים וטכנולוגיות חדשניות מובילות. כמו כן חשוב לבחור בבית תוכנה הפועל באופן מקצועי ומסודר עם הליכים שלמים לכל פרויקט, החל משלבי אבחון ועד שלבי אינטגרציה.

בנוסף, יש לבחור בחברה המספקת לעסקים מענה אישי, קשוב ואדיב, עם רמה גבוהה של גמישות ועם שקיפות מלאה לכל אורך תהליך הפיתוח. וכמו בכל תחום יש לבחור בבית תוכנה המציע מחיר הוגן עבור שירותיו. יחד עם זאת, מחיר יותר מידי זול יכול להעיד על מידת הרצינות, הניסיון והמקצועיות של החברה ומכאן גם יעיד על יעילותה ורמת שירותיה.

עלות פיתוח תוכנה

יש לדעת כי עלויות פיתוח תוכנה אינן זלות והן מתחילות בעשרות אלפי שקלים ומעלה. לכן בבואכם לבחור חברת תוכנה חשוב שתבינו את העלויות העומדות בפניכם, המשתנות בהתאם למאפייני השירות והפרויקט המבוקש, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

• שעות עבודה- עלות של פרויקט פיתוח מוערכת קודם בהתאם לשעות עבודות משוערות עבורו, שבדרך כלל עומדת על שלוש מאות שעות ומעלה.
• מאפייני המוצר- עלויות הפיתוח משתנות בהתאם למוצר המבוקש, בין אם מדובר באפליקציה, בניית אתר מסחרי או אתר תדמית, תכנון מערכת תפעול או ניהול וכדומה. מאפיינים אלו משפיעים באופן ישיר על משך הפיתוח וגודל הצוות הנדרש לעבוד עליו.
• פיצ'רים- הכמות של פיצ'רים, מידות מורכבותם וייחודם, משפיעים באופן ישיר על עלות שירותי פיתוח.
• דחיפות- ככול שמדובר בפרויקט ברמת דחיפות יותר גבוהה כך המחיר המבוקש עבורו יעלה בהתאם.
• עיצוב- במידה והפיתוח כולל גם אלמנטים של עיצוב גרפי מיוחדים בהתאמה אישית, יהיה צורך בעוד שעות עבודת מעצב ועלות הפרויקט תעלה.
• התאמה אישית- בניית תוכנה ייעודית לעסק יותר יקרה מאשר בחירה בתוכנה קיימת ומוכנה.
• פרמטרים נוספים- כמו מאפייני מערכת ניהול משתמש, צורך באפיון חוויית משתמש ועוד.

שירותי פיתוח תוכנה מגוונים

חברתנו נחשבת לגדולה ולמובילה בתחום פיתוח התוכנה, עם שורה ארוכה של פרויקטים בתחום עבור מגוון סביבות עבודה ובכל רמת מורכבות. חברתנו מציעה לציבור העסקי מגוון שירותי פיתוח תוכנה מתקדמים, הכוללים בין היתר:

• פיתוח תוכנות מתקדמות לעסקים בכל קנה מידה, מעסקים קטנים ועד ארגוני ענק, התומכות במערכות ניהול קיימות ושמתוכננות באופן תואם לסביבות עבודה למבנים ארגוניים. פיתוחים אלו מעודכנים בהתאם לצורך ומציאות עסקית, והם המבוססים על הליכים מקצועיים שלמים משלבים רעיוניים ועד למתן מענה לצורכי תחזוקה.

• פיתוח אפליקציות ייחודיות בהתאמה אישית לעסקים מכל תחומי המשק ובכל קנה מידה, עם יצירה של פלטפורמה מעוצבת, איכותית ועדכנית המספקת מענה לצורכי מיתוג, מכירות, איסוף מידע, שיווק ופרסום.

• שירותי ניתוח של מערכות עסקיות, בעיקר גדולות ומורכבות, שיש בהן פעולות שונות של אינטגרציה. השירות כולל פיתוחים של מודלים הבוחנים את תפקוד מערכות הארגון בהתאם לנתוני אפיון שלו. על פי ממצאי הבדיקות יבוצע תכנון מחודש של מערכות העסק עם חשיבה לטווח ארוך ומתוך בחינת יעדים עסקיים מבוקשים.

• יישומי ריקאט בהתאמה אישית, על בסיס הליכי אפיון מדויקים, עם יישומיים מעוצבים לסמארטפון ומחשבים. מדובר ביישומים מבוקשים עבור פיתוח של אפליקציות ותוכנות, המספקים שלל יכולות לצד תוצאות מעולות לשיפור חווית משתמש בדגש על פרונט אנד ועם מגוון עשיר של פונקציות שונות כמו מידע נוסף, מערכת הזמנות וכדומה.

• פיתוחי פרונט אנד שלמים בהתאמה אישית, לרבות פיתוח מערכות לספקים וללקוחות, השמות דגש על אבטח מידע ועל הקשר בין המחלקות השונות בחברה.

• פיתוח מערכות באנגולר נוחות לתפעול וידידותיות, עם פלטפורמת פרונט אנד פתוחה שגוגל תומך בה, המתאימות למערכות מחשוב לאפליקציות. מדובר במערכות עם יכולת לרמה גבוהה של יצירתיות המתאימות גם לעסקים ותיקים שאינם טכנולוגיים. המערכות עצמן מסייעות ביצירת אינטגרציה בין המחלקות שונות של העסק, לרבות לקוחות וספקים.

לשירותי בית תוכנה מקצועי

לשירותי בית תוכנה מקצועי, מנוסה וגדול, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם בינת מערכות תוכנה בטלפון 03-7668940 או במייל info@bynetsoft.co.il.

שווה קריאה

דגל ישראל

בינת למענכם

במסגרת המאמץ להתמודד עם המצב העדכני, מצאנו לנכון לפתח 2 פתרונות Low Code מהירים מבוססי Microsoft אותם אנו מציעים חינם לכל חברה בישראל שרוצה בכך

לקריאה
אינטגרציית מערכות

אינטגרציה

אינטגרציה בין מערכות אמרתם אינטגרציה, אמרתם התייעלות. מבחנתינו זה אותו הדבר. ניהול עסק בעל זרועות רבות יכול להיות קשה ואף להוות מכשול. יש הרבה אנשים

לקריאה