גם אתם יכולים לבנות אפליקציות מקצועיות בדרך הקלה

בימינו עסקים נדרשים לאפליקציות בכדי להתקדם בשוק הטכנולוגי והתחרותי. אם אתם מבקשים לפתח אפליקציה לעסק במהירות וללא מאמץ ניכר, מיקרוסופט השיקה ממשק שעוזר לכם בעלי עסקים לפתח אפליקציות ותוכנות ללא שום ידע טכני. מחזיקים חזק? אלו כל הפרטים.

בימינו עסקים נדרשים לאפליקציות בכדי להתקדם בשוק הטכנולוגי והתחרותי. אם אתם מבקשים לפתח אפליקציה לעסק במהירות וללא מאמץ ניכר, מיקרוסופט השיקה ממשק שעוזר לכם בעלי עסקים לפתח אפליקציות ותוכנות ללא שום ידע טכני. מחזיקים חזק? אלו כל הפרטים.

מוכנים להגדיל את תפוקת העסק שלכם?

למעשה דרך הממשק החדש של מיקרוסופט תוכלו לייצר כמות בלתי מוגבלת של אפליקציות בעזרת מה שמכנים באגה המקצועית "Low-Code" -אשר מטרתו להנגיש תוכנה לפיתוח ללא צורך בקוד, על מנת שתוכלו לחסוך בזמן, בכסף ולעשות את הדברים החשובים יותר בחיים.

פונקציונאליות שלא נגמרת

בניית אפליקציות ללא פשרות – בעזרת פאווראפס גם לכם יש את הכוח לבנות אפליקציות פונקציונליות מתקדמות, מה שבעבר היה מתאים רק למפתחים מקצועיים. ב-פאוואראפס תמצאו גם רכיבי AL שנבנו מראש עבורכם.

אפשרויות הרחבה למפתחים – פאווראפס מספקת כלים מקצועיים עבור מפתחים,יחד עם הענן של מיקרוסופט תוכלו להתחבר אל מערכות מקומיות בהתאמה.

העתק הדבק של עולם התכנות – העניקו לצוות שלכם את האפשרות ליצור אפליקציות בצורה מיידית בעזרת תבניות מוכנות מראש. למעשה, כל מה שהם יצטרכו זה לגרור את התכונות שירצו אל המסך ולשחרר במקום הרצוי.

בניית אפליקציות בהתאמה אישית – בעזרת פאווראפס תוכלו עוד היום לעצב את חווית המשתמש שלכם, להתאים אישית כל פרט באפליקציה ולבצע אופטימיזציה מלאה למשימות ולתפקידים ספציפיים. למעשה תוכלו לבנות כל אפליקציה שתרצו – מאפליקצייה אשר בודקת תרחישים עסקיים כמו לדוגמא: הוצאות והכנסות, עד אפליקציה שמנהלת את משימות היום יום של העסק שלכם.

השליטה בידיים שלכם

אם היינו אומרים לכם שלא תצטרכו להשקיע עשרות אלפי שקלים מדי חודש בפיתוח תוכנה מה הייתם אומרים? יחד עם בינת תוכנה אנו נבנה איפיון מלא לאפליקציה העסקית שלכם ונעביר אותה אליכם להמשך טיפול – ללא שום צורך בידע בתכנות!

דוגמה למערכת הוצאות מבית בינת תוכנה:

פאווראפס – יתרון מובהק אל מול המתחרים שלכם
מיקרוסופט יצרה פלטפורמה ייחודית אשר נותנת לכם אפשרות להיות צעד אחד לפני המתחרים שלכם, בעזרת פאווראפס תוכלו לחבר את האפליקציה שלכם אל למעלה מ – 260 שרתי נתונים משותפים! בנוסף תוכלו להתאים או להרחיב את Office 365, Dynamics 365 וAzure.

בינת תוכנה – אתם לא יכולים להישאר מאחור

בינת תוכנה מתמחה כבר למעלה מ – 15 שנים בפתרונות טכנולוגיים. אנו סבורים כי תמיד יש משהו חדש ללמוד ועובדינו נמצאים בתתהליך למידה יום יומי – מה שנותן לנו את היכולת לעזור לכם להוציא יותר מהעסק שלכם ולייצר יותר בפחות. זה הזמן שלכם להיות בקדמת הטכנולוגיה.

בית תוכנה לאפליקציות

עם בית תוכנה לפיתוח אפליקציות תזכו בפיתוח תוכנה בדרך הקלה והכדאית ביותר עבורכם. לחברתנו יש יכולת לפתח אפליקציות איכותיות לעסקים מכל סוג ולכל מטרה, בין אם עבור צורכי שיווק, פרסום, מיתוג, מכירות, הגדלת שווקים, איסוף וניתוח מידע וכדומה. כל זאת מוצע עם אפליקציות מעוצבות בהתאמה אישית מותאמת למאפייני החברה והמבנה הארגוני שלה, קהל היעד שלה, מוצרים ושירותים שהיא מציעה וכדומה. שירותים אלו של פיתוח אפליקציות רלוונטיים לעסקים בכל קנה מידה, לרבות עסקים קטנים, כאשר ההתאמה ניכרת בעיצוב של האפליקציה ובפונקציות השונות שהיא מספקת.

מזה בדיוק פאווראפס?

Power Apps של מיקרוסופט הינה חבילה מרשימה של יישומים שונים הכוללת חיבורים, פלטפורמה של נתונים ומחברים שאינם נדרשים בכתיבה של קוד. חבילה זו מעניקה לעסקים סביבה מהירה לפיתוח ולבנייה של ישומים שונים בהתאמה אישית. יישומיים אלו מתחברים לפלטפורמות נתונים נוספות שיש בעסק כמו Microsoft Dataverse, שר פוינט, SQL Server, Microsoft 365 ועוד.

בעזרת היישומים של פאווראפס ניתן לשפר את סביבת העבודה ולהפכה מידנית לסביבה אוטומטית ודיגיטלית. יישומים אלו פועלים מעולה בדפדפנים, בטלפונים ניידים וטאבלטים. כמו כן, מפתחים יכולים להרחיב פאווראפס עם פלטפורמה יעילה ומתקדמת לביצוע אינטראקציות עם נתונים שונים, לרבות נתונים חיצוניים, דטא בייס, מחברים ועוד. בין היתר קיימים יישומים הדומים לבנייה של ערכות שקופיות של פאוורפוינט, וקיימת פונקציה של מעצב יישומים מונחי דגמים המשמש גם להגדרת מפת אתר .כמו כן קיימת פונקציה לעיצוב של דפי אתר, רשימות וטפסים, ומפתחים יכולים לכתוב עבור המערכת קוד במטרה להרחיב יישומים עסקיים בהתאמה אישית, עם יצירה של נתונים ומטה נתונים, ולהכיל לוגיקה בצד של הלקוח ושל השרת.

אפליקציות בפאווראפס

עם פאווראפס ניתן לבנות אפליקציות במהירות וכך לשפר סביבות עבודה ותהליכים עסקיים. מדובר בבניה של אפליקציות עם תבניות מובנות פשוטות ליישום שכל הזמן ניתן לשפר אותן. למעשה כל עסק יכול בעזרת פאווראפס לבנות אפליקציות, עם מגוון של פונקציות מתקדמות שעד לא מזמן יצירתן הייתה נחלתם של מתכנתים ומפתחים מקצועיים. ואם לא די בכך, מפתחים מקצועיים יזכו בעזרת פאווראפס לכלים נדרשים עבור ביצוע של הרחבות באופן מהיר וחלק עם התאמה אישית מלאה למערכות שונות.

שווה קריאה

דגל ישראל

בינת למענכם

במסגרת המאמץ להתמודד עם המצב העדכני, מצאנו לנכון לפתח 2 פתרונות Low Code מהירים מבוססי Microsoft אותם אנו מציעים חינם לכל חברה בישראל שרוצה בכך

לקריאה
אינטגרציית מערכות

אינטגרציה

אינטגרציה בין מערכות אמרתם אינטגרציה, אמרתם התייעלות. מבחנתינו זה אותו הדבר. ניהול עסק בעל זרועות רבות יכול להיות קשה ואף להוות מכשול. יש הרבה אנשים

לקריאה