בניית אתרים מחירון

יש לכם אתר גנרי מתבנית שלא באמת מצליח, ואתם מבקשים לעבור לאתר אינטרנט מתקדם ואיכותי בהתאמה אישית מלאה לצרכיכם? בחברת בינת מערכות תוכנה תזכו במענה שלם עבור מחירים תחרותיים והוגנים.

יש לכם אתר גנרי מתבנית שלא באמת מצליח, ואתם מבקשים לעבור לאתר אינטרנט מתקדם ואיכותי בהתאמה אישית מלאה לצרכיכם? בחברת בינת מערכות תוכנה תזכו במענה שלם עבור מחירים תחרותיים והוגנים.

יחד עם זאת, יש לדעת כי בניית אתר מקצועי יכולה להיות עסק יקר, והיא נעה מאלפי שקלים בודדים ועד עשרות אלפי שקלים ויותר. כמו כן עלויות בניית אתר אינטרנט איכותי משתנות בהתאם לסוג האתר המבוקש, בין אם מדובר באתר וורדפרס, חנות וירטואלית, אתר תדמית ודומה. בכדי להכניס אתכם קצת לעניינים לפניכם מידע כללי אודות מחיירם של סוגי אתרים שונים.

כמה עולה לבנות אתר?

התשובה לשאלה כמה עולה לבנות אתר אינה אחידה והיא משתנה לפי שורה של גורמים, הכוללים בין היתר:

• סוג אתר- יש הבדל במחיר אתר בהתאם לסוגו, בין אם מדובר בחנות וירטואלית, אתר תדמית, פורטל גדול וכדומה.
• תבנית או עיצוב אישי- יש הבדל מהותי בין בחירה באתר עם תבנית מובנית שהשינויים שניתן לבצע בו הינם מוגבלים ושנראה כמו הרבה אתרים אחרים ברשת, לבין בחירה באתר בעיצוב אישי המפותח במיוחד עבור הלקוח.
• גודל אתר- ככול שמדובר באתר יותר גדול עם יותר דפים כך מחירו יעלה בהתאם.
• עיצוב אתר- תחום עיצוב אתרים הינו רחב מאוד ויש לו השפעה ישירה על מחירם, החל מעיצוב בסיסי ועד לעיצוב מתקדם וייחודי.
• פונקציות נוספות- כמו השקעה בחוויית משתמש, אופטימיזציה של האתר, מערכת ניהול תוכן נבחרת, שרת אחסון, כתובת אתר ועוד

כמה עולה לבנות אתר תדמית?

אתר תדמית הינו לרוב סוג אתר בסיסי המשמש מעין כרטיס ביקור של העסק, שירותיו ומוצריו. כמו כן אתר זה יכלול מספר עמודי בסיס שמציגים את העסק, כמו דף אודות, דף שירותים או מוצרים, גלריה, צור קשר, בלוג וכדומה. אתר זה לרוב נועד לשמש קהל יעד ולקוחות של העסק המבקשים לקבל עוד מידע ולהתרשם ממנו. ככזה הוא מתאים למגוון קהלים ועסקים בכל קנה מידה לרבות אנשי מקצוע, כמו עורכי דין ורואי חשבון, רופאים, חברות בניה, חברות הייטק ועוד.

מחיר בניית אתר תדמית משתנה בין אתר שמקורו בתבנית מוכנה לבין אתר בעיצוב אישי, כאשר המחיר של אתרי תבנית יכול לנוע בין אלף חמש מאות לשלושת אלפי שקלים, בעוד שמחיר אתר תדמית מעוצב יכול לעמוד על 20 אלף ש"ח ויותר. ההבדל במחירים נקבע בהתאם לרמת מורכבות העיצוב המבוקש, מספר עמודים באתר, פונקציות שיש בו וכדומה.

כמה עולה לבנות חנות וירטואלית?

אתרי מכירות בהם מוצגים מוצרי החברה ושניתן לקנותם אונליין, הינם לרוב אתרים גדולים ומורכבים, הנדרשים ברמה גבוהה של אבטחה, שירותי סליקה ועבודה מול שרת אמין ויציב. כמו כן אתרים אלו יכולים לתמוך בחנויות קיימות או לשמש כעסק מרכזי ממנו מגיעים כל רווחי החברה. ככאלו הם גם נדרשים בהשקעה בפרסום ושיווק ברשת וקידום בגוגל.

המחיר של אתרים אלו משתנה בהתאם למידת מורכבותם, בין אם מדובר בחנות וירטואלית הנשענת על תבנית מוכנה או חנות עם פיתוח ועיצוב ייחודי עבורה. מחיר זה מתחיל עבור אתרים הכי בסיסים סביב ארבעת אלפים ₪ והוא עולה לארבעים אלף ₪ ויותר. מחיר בניית האתר משתנה בהתאם לכמות עמודים וקטגוריות, רמות עיצוב של האתר, פרסומות שיש בו ופיצ'רים נוספים.

כמה עולה לבנות אתר וורדפרס?

בין סוגי האתרים היותר מבוקשים ניתן לציין את מערכת וורדפרס בגהיותה מערכת פשוטה ונוחה לניהול, שיש לה ספרייה עם שורה בלתי נגמרת של תוספים ושלל אפשרויות עיצוב. כמו כן יחסית למערכות ניהול אחרות מדובר במערכת שעלויות הפיתוח שלה יותר נמוכות. עם מערכת זו ניתן ליצור כל סוג של אתר, בין אם מדובר בחנות וירטואלית, אתר תדמית, דף נחיתה וכדומה. המחיר המבוקש עבור אתר וורדפרס מתחיל בשבעת אלפים ₪ לאתר מובנה ועולה לחמישה עשר אלף ₪ ויותר עבור אתרים בהתאמה אישית. בבניית אתר וורדפרס יש לשים לב שאין בו יותר מידי תוספים המאטים את האתר והעלולים לגרום גם לבעיות אבטחה. עדיף לבחור בין שלושה עד חמישה תוספי וורדפרס ובנוסף יש לדאוג שכל ההתאמות לאתר יהיו עם קוד נקי. למרות שמדובר באתרים מבוססי תבנית, חברת פיתוח מקצועית תוכל לשחק עם תבניות אלו ביצירה של אתר יחסית שונה ומיוחד.

מחירון עיצוב אתרים

כאמור, לעיצוב האתר יש השפעה ישירה על מחירו. העיצוב כולל בתוכו גם עיצוב חזותי וגם עיצוב של חוויית המשתמש. העלות של העיצוב משתנה באם מדובר באתר פשוט עם תבנית מובנית שניתן לעשות בה שינויי עיצוב קלים, או אתר בהתאמה אישית המעוצב מאפס במדויק עבור האתר ורצונות בעליו. כמו כן, בימינו עיצוב אתרים כולל בתוכו גם עיצבו רספונסיבי עבור מכשירי טלפון חכמים, המוצע אף הוא ברמות שונות של עיצוב ושל התאמה.

פירוט פרמטרים שמשפיעים על פיתוח אתרים ומחירם

מחיר בניית אתר משתנה בהתאם למרכיבים שונים, כשלכל גורם יש השפעה משלו על המחיר כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

• אתר עם או בלי תבנית- אתרים מבוססי תבנית הפכו למאוד מבוקשים, בספקם אתר מובנה עם עיצוב מוכן שעליו מקימים את האתר. הבניה של אתר לפי תבנית זולה יותר מאתר הנבנה מאפס.
• מערכות ניהול תוכן- על גבי מערכות ניהול תוכן בונים את האתר והן יכולות להתבסס על מערכות קיימות או כאלו שפותחו על ידי חברת פיתוח. המחיר של מערכות ניהול תוכן משתנה בהתאם לתוספות הנלוות טליהן והשפעתן על מורכבות בניית האתר. בנוסף חשוב לדעת כי מערכת ניהול תוכן יכולה להשפיע על קידום האתר והעלויות הנדרשות לשם כך. למשל היא יכולה להשפיע על מהירות עליית הדפים באתר.
• שרתי אחסון-אתרים נדרשים למקום אחסון ודומיין המהווים חלק מתמחור של פיתוח ובניית אתרים. זהו גורם בעל השפעה מהותית בעיקר עבור אתרים עם צרכים מיוחדים. כמו כן, במרבית המקרים ההמלצה היא לא לאחסן אתר בכתובת של חברת הפיתוח אלא להפריד כוחות עם בעלות מלאה של העסק על הדומיין ושרת האחסון שלו.
• עדכונים- חברות מקצועיות ימשיכו לטפל באתר גם לאחר בנייתו, עם תוספת תשלום עבור עדכונים שונים באתר, למשל עבור עדכון של מערכת ניהול, מערכת אבטחת מידע, ועוד.
• תוספות ושדרוגים- מחירו של אתר גם מושפע מתוספות ושדרוגים שונים, כמו תוספת מודל של רשימות תפוצה, עבור גלריה, ועוד.

הצעת מחיר לפיתוח אתר

לקבלת הצעת מחיר לבניית אתר, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם בינת מערכות תוכנה בטלפון 03-7668940 או במייל info@bynetsoft.co.il.

שווה קריאה

דגל ישראל

בינת למענכם

במסגרת המאמץ להתמודד עם המצב העדכני, מצאנו לנכון לפתח 2 פתרונות Low Code מהירים מבוססי Microsoft אותם אנו מציעים חינם לכל חברה בישראל שרוצה בכך

לקריאה
אינטגרציית מערכות

אינטגרציה

אינטגרציה בין מערכות אמרתם אינטגרציה, אמרתם התייעלות. מבחנתינו זה אותו הדבר. ניהול עסק בעל זרועות רבות יכול להיות קשה ואף להוות מכשול. יש הרבה אנשים

לקריאה