Zendesk

חווית לקוח יוצאת דופן

יותר מסתם פלטפורמת שירות לקוחות

פתרון שמאפשר לארגונים לספק חוויות לקוח יוצאות דופן

עם Zendesk, אתה יכול לנהל את כל האינטראקציות עם הלקוחות שלך במקום מרוכז אחד, לספק תמיכה מהירה ויעילה במספר ערוצים.

מנקודת מבט טכנית, Zendesk היא פלטפורמה מבוססת ענן שנועדה להיות ניתנת להרחבה ומאובטחת כאחד. היא משתלבת עם מגוון כלים ומערכות ארגוניות, כך שתוכל לייעל בקלות את משימות שירות הלקוחות שלך. עם ה-API הידידותי למשתמש שלו, אתה יכול להפוך תהליכים לאוטומטיים, לספק אפשרויות שירות עצמי ולאסוף תובנות חשובות שיעזרו לך לקבל החלטות מבוססות נתונים. אבל Zendesk הוא יותר מסתם אוסף של תכונות. זוהי פלטפורמה שנועדה להיות גמישה וניתנת להתאמה, מה שמאפשר התאמה אישית לצורך מענה על הצרכים הייחודיים של הארגון שלך.

החופש לעצב את חווית תמיכת הלקוחות שלך

בין אם אתה מחפש ליצור מיתוג מותאם אישית, להוסיף אינטגרציות או לבנות זרימות עבודה מותאמות אישית, Zendesk נותן לך את החופש לעצב את חווית תמיכת הלקוחות שלך כראות עיניך. אז אם אתה מחפש לספק תמיכת לקוחות מהירה, יעילה ומרתקת, שקול את Zendesk. עם השילוב העוצמתי שלו של יכולות טכניות ועיצוב ידידותי למשתמש, זה הפתרון שיכול לעזור לך לקחת את שירות הלקוחות שלך לשלב הבא.

היכולות הטכניות

תמיכה מרובה ערוצים

Zendesk מאפשרת ללקוחות ליצור אינטראקציה עם צוות התמיכה שלך באמצעות מגוון ערוצים, כולל דואר אלקטרוני, צ'אט, טלפון ומדיה חברתית . היכולת הזו מספקת ללקוחות אפשרות לעבור בין ערוצי התקשורת ולהמשיך מול הנציג מהמקום שבו הפסיקו

ניהול כרטיסים

הפלטפורמה מספקת מערכת כרטוס מרכזית, המקלה על צוותי תמיכה לנהל, לעקוב ולתעדף פניות מלקוחות.

אוטומציה

Zendesk כוללת מגוון של תכונות אוטומציה, כגון פקודות מאקרו וטריגרים, כדי לייעל ולייעל את פעולות התמיכה שלך.

דיווח וניתוח

Zendesk מספקת יכולות דיווח וניתוח מתקדמות, המאפשרות לך לעקוב אחר מדדי מפתח, כגון זמני תגובה, מדדי נציגים, שביעות רצון לקוחות ועוד.

תמיכה ניידת

הפלטפורמה מותאמת למכשירים ניידים, ומאפשרת לצוותי תמיכה לספק תמיכה תוך כדי תנועה מהסמארטפונים או הטאבלטים שלהם.

אינטגרציות

Zendesk משתלבת עם מגוון רחב של מערכות צד שלישי, כגון CRM, Help Desk ועוד, מה שמקל על ההשתלבות במערכות ארגוניות קיימות.

התאמה אישית

הפלטפורמה מציעה מגוון אפשרויות התאמה אישית, כולל מיתוג מותאם אישית, שדות כרטיסים מותאמים אישית ועוד, כדי לספק חווית תמיכת לקוחות מותאמת.

מה שקורה עכשיו